Ćwiczenia do wykonania do 25 marca

 

Dla dzieci ćwiczących głoskę “sz”

Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “sz” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język za górnymi zębami, usta zaokrąglone, zęby górne i dolne zbliżone do siebie).


 

Dla dzieci ćwiczących głoskę “k”

Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych  nazwy 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “k” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język leży na dnie jamy ustnej). 

 

Dla dzieci ćwiczących głoskę “s”

Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych  nazwy 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “s” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język za dolnymi zębami)

 

Dla dzieci ćwiczących głoski “f, w” 

Karta pracy w załączniku - głoska “w”

 

Dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy

Karta pracy w załączniku - opisz obrazek, wymawiaj wyraźnie jego poszczególne elementy.

 



Załączniki: