Ćwiczenia logopedyczne dla przedszkolaków
Ćwiczenia do wykonania do 25 marca
Dla dzieci ćwiczących głoskę “sz”
Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “sz” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język za górnymi zębami, usta zaokrąglone, zęby górne i dolne zbliżone do siebie).
Dla dzieci ćwiczących głoskę “k”
Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych nazwy 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “k” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język leży na dnie jamy ustnej).
Dla dzieci ćwiczących głoskę “s”
Dziecko rysuje w zeszycie do ćwiczeń logopedycznych nazwy 6 rzeczy/przedmiotów, które w swojej nazwie zawierają głoskę “s” (na początku, w środku lub na końcu). Każdą nazwę powtarza 5 razy, starając się wymawiać poprawnie (język za dolnymi zębami)
Dla dzieci ćwiczących głoski “f, w”
Karta pracy w załączniku - głoska “w”
Dla dzieci z opóźnionym rozwojem mowy
Karta pracy w załączniku - opisz obrazek, wymawiaj wyraźnie jego poszczególne elementy.